dinsdag 5 maart 2013

Werken onder druk

Hubby schilderde alweer een tijdje geleden de woonkamer. De schilderijtjes die boven de bank hingen haalden we eraf. Ik wilde ze ook niet terug hebben, want, zo had ik bedacht, ik zou wel even wat anders verzinnen om op te hangen. Andere lijstjes met ándere foto´s. Ik moest natuurlijk nog wel wat lijstjes kopen en de foto´s uitzoeken, maar het zou allemaal goedkomen.

Nou eh, al met al heeft het behoorlijk lang geduurd. Hubby bekeek zo af en toe mijn lijstenverzameling die ik aan het aanleggen was en vroeg dan of dat er genoeg waren en of hij ze op kon hangen. Toen het allemaal nog langer duurde, besloot hij de druk op te voeren en zei hij dat hij alles kriskras op ging hangen, desnoods zonder foto, want het duurde allemaal errug lang.

Tja, wat ik kan ik zeggen… That´s me. Alles uitstellen tot het mes me op de keel staat. Maar… dit weekend was een mooi weekend. Ik had mijn lijstenverzameling eindelijk compleet en, belangrijker nog, ik had foto´s op maat besteld die er zo in konden. Ik gaf netjes aan waar ik de spijkertjes wilde hebben en Hubby sloeg aan het boren.

Het resultaat mag er zijn, vind ik. Goed, na lange tijd naar een lege muur te hebben gekeken, oogt het wat druk, maar dat went vanzelf. Eigenlijk vind ik het al met al supergezellig staan!

Eind goed al goed, dacht ik, maar Hubby begon nu over andere lijsten die ik ook nog opgeslagen heb staan. Waar hij die op kon hangen. Ik had toch wel iets wat er in kon? Eh, tjonge, dacht ik dat ik klaar was… Ik ga eens nadenken wat ik met die andere lijsten ga doen. En dit keer is het de bedoeling dat het geen eeuwen gaat duren. Nee, ik zal mijn doortastende kant laten zien. Is voor de verandering ook wel eens leuk.

18 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Je hebt even moeten wachten op het resultaat, maar dan héb je ook wat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat is zeker leuk en nu zie ik ook eens een trouwfoto van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk. Hebben wij hier ook boven de bank, een heleboel lijstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan dus goed onder druk werken, bewonderenswaardig!
    Met een mooi resultaat ook, hond L. staat er prominent op haha!
    En mooi ook, jullie trouwfoto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk! wil ook zo graag zoiets, maar daar is het hier dus echt te klein voor. grmpfh.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!! Erg leuk geworden!! Ik heb boven de piano allemaal lijstjes hangen en ieder jaar komen er een paar bij...maar sinds het huis te koop staat zijn er nog steeds lege plekken...want waarom zou ik lijstjes ophangen als we toch weg gaan? Tja, en helaas duurt dat nou al 1,5 jaar....pffff....wel of niet doorgaan met ophangen!!!??? Leuke trouwfoto trouwens! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat mooi zo, al die lijstjes bij elkaar en leuk dat het verschillende lijstjes zijn. Ben benieuwd waar de andere fotolijstjes komen te hangen... en hoe lang dat gaat duren ;-)

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha leuk verhaal en het is mooi geworden! Wij hebben de hele wc vol hangen met lijstjes, misschien een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel gezellig uit en went vast snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit! Ik heb nog zoveel lijstjes die gevuld moeten worden. Krijg er nu zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje druk maar wel mooi en de boormachine op kloppen zetten en zelf boren, tis niet zo moeilijk, of krijg je dan bonje met manlief omdat je aan zijn gereedschap zit ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, hoor. Maar man is bij ons gewoon ´de man die de gaatjes boort´. Zoals ik degene ben die de onzalige plannetje aandraagt. Lekker overzichtelijk, houden wij wel van ;)

      Verwijderen
  12. Ziet er mooi uit, bedoel het hangt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het erg leuk hoor. En die andere lijstjes? Daar is altijd wel plaats voor te vinden. In een slaap- of werkkamer of in de gang. Die groenige (turquoise) muur in de verte vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou ook van dit soort collages! Super gedaan dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HAHA je blog is zo herkenbaar. Mijn werkruimte is al weer aardig wat weken af. Op de fotolijsten na. Ik weet welke foto's in aan de muur wil maar kan mij er niet toe zetten om die lijsten te kopen. Dat kom wel als ik weer eens richting het centrum moet. hihi.
    Wel erg leuk om al die verschillende lijstjes aan de muur te hebben hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk en gezellig in je woonkamer! Ben zelf ook gek op foto's en lijstjes,mijn huis hangt er dus ook behoorlijk vol mee! :) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...