dinsdag 25 juni 2013

Dertig dagen bloggen

Alweer een blog?

Ja, alweer een blog. Zijn jullie niet van mij gewend, hè?

Ik ben die slaaptoestand van mijn blog namelijk een beetje zat. En het leek me leuk om mezelf eens uit te dagen wat meer te schrijven door een 30 Day Blog Challenge te beginnen. Geen gezeur van ‘ik heb geen inspiratie’, maar gewoon schrijven. Doe eens gek, zou ik zeggen!

En trouwens, hoezo geen inspiratie? Het internet staat vol met onderwerpen waar je over kunt bloggen! Ik heb eens rondgekeken en een lijstje gemaakt van plaatsen waar ik zou kunnen kijken.

1. Zo zijn al heel wat mensen me voorgegaan in de 30 Day Blog Challenge. En even spieken naar hun      onderwerpen doe ik dan zo.

2. Of misschien moet ik wat inspirerende sites bezoeken. Zo heb je bijvoorbeeld 1000awesomethings. Een site die vol staat met de dingen die een mens blij kunnen maken. Zoals oude mensen die zich als kleine kinderen gedragen. Of gewoon naar de lucht staren. Illegale dutjes. Of door de buurt rijden waar je bent opgegroeid en stoppen bij het huis waar je als kind gewoond hebt.

3. Ik kan natuurlijk ook dit boekje bestellen, waar 100 blogideeën instaan.

4. Of ik kijk waar anderen over bloggen. Hier bijvoorbeeld, of hier.

5. Zelf dingetjes maken vind ik altijd leuk, dus een kijkje op Pinterest mag niet ontbreken. Ook Craftgawker vind ik leuk en Welke.

Nou, als ik het allemaal zo bekijk, moet het wel mogelijk zijn om dertig dagen op een rij te bloggen. Dit was dan dag 1. Nog 29 dagen te gaan!

bloggen

{dag 1 van 30 dagen bloggen}

10 opmerkingen:

  1. Whoehahaha! Ik dacht al, wat een inspiratie ineens :-)
    Pittige uitdaging, maar inderdaad onderwerpen zat. Ik kom bij je buurten maar of me dat ook iedere dag lukt? In ieder geval succes met de bloguitdaging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...ben benieuwd wat je er van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een uitdaging! Goed voorbeeld doet goed volgen zeggen ze, dus wie weet raken anderen ook geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik gedaan, maar vond er niet veel aan. Uiteraard kun je er je eigen draai aan geven, maar vond het toch een enigszins verplicht karakter hebben en das niks voor mij ;)

    Uiteraard heb ik wel naar eigen inzicht de volgorde veranderd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om alweer een berichtje hier te lezen :-) En zo te lezen heb je genoeg inspiratie om de volgende logjes mee te vullen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig..
    Nog maar een paar dagen te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is wel de (een) manier, jezelf 'dwingen' om iets te doen, meestal krijg je er dan vanzelf ook wel weer schik in! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk die linkjes, craftgawker kende ik helemaal niet. Pinterest en welke vind ik fantastisch. Zoveel ideeën daarop te vinden zijn.
    Had niet in de gaten dat je na je testbeeld weer zo druk was, kom nu beslist weer vaker op bezoek. (Ben van boven naar beneden aan het lezen)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...